Go down
avatar
Infi
Posts : 29
Join date : 2016-10-15
http://frhaxball.hitforum.ro

Regulament FRH (RO) Empty Regulament FRH (RO)

on Sat Oct 15, 2016 12:59 pm
Regulament FRH

Oricine se înregistrează pe acest forum și participa la competiția FRH trebuie să citească, să înțeleagă și să respecte următoarele reguli:

1. JUCATORI

1.1. Fiecare jucător trebuie să aibă întotdeauna acces la un cont de forum unic, cu un nume identic sau foarte asemănător cu cel folosit la meciuri!

1.2. Fiecare cont nou creat va fi activat de FRH Staff în 24 de ore. Pentru a accelera procesul, trebuie să contactați personalul de pe serverul nostru privat Team Speak.

1.3. Fiecare jucător ar trebui să se poată conecta la acest server Team Speak: 54.36.237.148:50279

1.4. Jucătorii au voie să-și schimbe porecla de forum doar o dată pe sezon. Pentru a vă schimba porecla, trebuie să postați un răspuns în subiectul relevant.

1.5. Clonele (mai multe conturi controlate de aceeași persoană) și falsurile (jocul cu porecle false) sunt strict interzise! Jucătorul care folosește una dintre cele două nereguli va fi suspendat la discreția personalului.

2. Setări de potrivire

2.1. Ligă

- Limită de timp: 7 minute
- Limita punctajului: Niciuna
- Jumătăți: 2
- Orele suplimentare: Nu
- Stadion: Mare
- Porecla: trebuie să fie identic sau foarte asemănător cu cel înregistrat în subiectul de formare al echipei
- Înlocuire: după ce un gol a fost marcat sau la pauză
- Se aplică o regulă de apărare pentru trei men
- Informații suplimentare: golurile marcate chiar pe măsură ce expiră timpul regulat (07:00) nu vor fi considerate valabile!

2.2. Cupa României

- Limită de timp: 7 minute (10 minute pentru final)
- Limita punctajului: Niciuna
- Jumătăți: 2
- Perioada prelungită: în caz de egalitate, se aplică o regulă de gol de aur (perioade suplimentare de 5 minute, cu limită de scor: -1- se vor juca până când este înscris un gol, echipele schimbând părțile după fiecare perioadă)
- Stadion: Mare
- Porecla: trebuie să fie identic sau foarte asemănător cu cel înregistrat în subiectul de formare al echipei
- Înlocuire: după ce un gol a fost marcat sau la pauză
- Se aplică o regulă de apărare pentru trei men
- Informații suplimentare: golurile marcate imediat după expirarea timpului regulat (05: 00/7: 00/10: 00) nu vor fi considerate valide

2.5. Supercupa

- Limită de timp: 10 minute
- Limita punctajului: Niciuna
- Jumătăți: 2
- Perioada prelungită: în caz de egalitate, se aplică o regulă de gol de aur (perioade suplimentare de 5 minute, cu limită de scor: -1- se vor juca până când este înscris un gol, echipele schimbând părțile după fiecare perioadă)
- Stadion: Mare
- Porecla: trebuie să fie identic sau foarte asemănător cu cel înregistrat în subiectul de formare al echipei
- Înlocuire: după ce un gol a fost marcat sau la pauză
- Se aplică o regulă de apărare pentru men
- Informații suplimentare: golurile marcate chiar pe măsură ce expiră timpul regulat (05: 00/10: 00) nu vor fi considerate valide!

3. REGULA DE DEFINERE A TREI MEN
Regulament FRH (RO) Vnuzen11

3.1 Doar trei jucători au voie să se apere în jumătatea lor când adversarii atacă. Al patrulea jucător nu trebuie să se implice deloc, orice încercare de a bloca un adversar, chiar și atingeri foarte ușoare, fiind strict interzisă. În funcție de situație, încălcarea acestei reguli poate duce la un avertisment, o retrimitere sau chiar o defecțiune!

3.2 Dacă o echipă alege să joace 2-2 (fără portar în atac, dar 2 dm, unul sus - unu jos), ST poate interveni în timp ce DM trimite mingea la cealaltă doar pe traiectoria sa, odată ce mingea a fost atinsă de către DM, ST trebuie să părăsească zona și să lase jocul să meargă normal.

4. meciuri

4.1 Zile de meci

»Liga 1: miercuri și duminică
»Cupa României: miercuri și duminică

4.2. Matchtimes

»Liga 1: 19:30 CET
»Cupa României: 19:30 CET

4.3. Înainte de a începe un meci, căpitanii trebuie să testeze mai multe gazde pentru a găsi cea mai potrivită pentru ambele echipe.
În meciurile în care sunt implicați mai mulți jucători din diferite țări, este recomandat să găsești o gazdă neutră care să ofere condiții similare tuturor. Nu există o regulă: "Este liga română, așa că trebuie să joci pe gazda română!"

4.4. Înainte de start, ambele echipe trebuie să verifice dacă toți jucătorii de pe teren sunt gata să înceapă.

4.5 Dacă o echipă nu este prezentă sau nu are 4 jucători disponibili la ora oficială a meciului, va exista o perioadă de așteptare de 15 minute. Dacă termenul limită expiră, trebuie să fie scris un mesaj în subiectul zilei meciului, inclusiv capturi de ecran relevante capturate pe Team Speak și în sala de joc.

4.6. O echipă nu poate începe un meci 3v4! Echipa adversă va primi Defwin.

4.7. Dacă în timpul meciului, un jucător este deconectat și nu se poate întoarce, iar echipa nu-l poate înlocui, poate alege să continue meciul 3v4.

4.8. Dacă niciuna dintre echipe nu este prezentă, meciul trebuie să se joace în 3 zile, altfel va fi validat cu Defloss pentru ambele echipe.

4.9. Spik-urile Lag fac parte din joc și uneori trebuie acceptate. Cu toate acestea, dacă condițiile de joc sunt în mod evident dificile, poate fi solicitată o scurtă pauză, permițând scăderea nivelului de ping.

4.10. Dacă un gol este marcat după un pic clar de întârziere, adversarii trebuie să-l returneze. Dacă refuză să facă acest lucru, meciul ar trebui reluat și, după terminarea acestuia, se poate face o reclamație. În astfel de situații, trebuie să fie disponibile dovezi solide, ceea ce înseamnă un ritm vizibil de depășire a redării și / sau capturilor de ecran cu graficul ping capturat imediat după obiectiv.

4.11. Înlocuirea poate fi făcută imediat după marcarea unui gol sau la pauză. Timp de așteptare: 1 minut.

4.12. O singură înlocuire pe echipă poate fi făcută și în timpul jocului, după întrerupere, dacă un jucător are probleme legate de conexiune (ping mare sau deconectare). Dacă jucătorul nu-și rezolvă problema (stabilizează pingul sau reintră), el trebuie înlocuit, altfel meciul trebuie să continue cu 4v3. Timp de așteptare: 3 minute.

4.13. Ori de câte ori cineva este înlocuit în timp ce mingea este încă în joc, el nu trebuie să ofere un avantaj nedrept apărării echipei sale atunci când intră pe teren.

5. RECLAMĂRI

5.1. O reclamație cu privire la un meci oficial poate fi făcută numai prin răspuns la subiectul relevant al meciului.

5.2. Reclamația trebuie depusă în termen de 24 de ore de la jocul, altfel nu va fi luată în considerare.

5.3. Răspunsul trebuie să includă descrierea reclamației, o redare completă a meciului, minutul exact în care au fost întâlnite probleme și orice alte dovezi relevante (capturi de ecran).

5.4. Pe lângă admins, doar căpitanii ambelor echipe implicate au dreptul să scrie în subiect. Toate postările off-topic vor fi șterse!

6. POSTPONEMENTE DE MATCH

6.1. Pentru a amâna un meci (schimba data și ora de începere), este necesar un așa-numit „Wildcard”. Pentru a-l folosi, trebuie să răspundeți la subiectul corespunzător meciului.

»Suma de wildcarduri pe sezon (FRH Liga 1): - 6 -

6.2. Un wildcard trebuie utilizat în termen de 1 oră înainte de începerea meciului. Excepție: echipa adversară are voie să accepte amânarea, chiar dacă nu a fost înregistrată în termen. Dacă se folosește un wildcard, dar meciul este jucat în aceeași zi, wildcard-ul nu va fi contorizat.

6.3. Meciul trebuie să se joace în - 7 - zile, altfel membrii personalului vor decide un termen pentru meci.

6.4. Dacă oponentul acceptă o dată a meciului oferit, nicio echipă nu are voie să o anuleze fără acordul adversarului declarat de o „confirmare” pe forum. Dacă o echipă nu apare în ziua meciului convenită, capturile de ecran ale lui Teamspeak pot fi livrate ca dovadă pentru a acorda un Defwin 3-0.

6.5. Dacă o echipă folosește wildcard în afara perioadei de transfer și meciul este jucat după redeschiderea ferestrei de transferuri, jucătorilor noi li se interzice să participe la meci.

6.6 Dacă ambele nu au postat un rezultat la timp, acesta va fi considerat ca un Defloss pentru ambele echipe

7. ECHIPE

7.1. Limitele echipei: minim 5 jucători - maxim 12 jucători.

7.2. Co-căpitanul poate completa căpitanul în absența sa (wildcarduri, rezultate, transferuri). Cu toate acestea, căpitanul trebuie să fie întotdeauna persoana principală responsabilă pentru fiecare decizie a echipei.

7.3. La începutul unui meci oficial, echipa trebuie să aibă cel puțin 5 jucători eligibili în subiectul echipei, în caz contrar, jocul nu poate începe și echipa va pierde de Defloss.

7.4. Logo-ul echipei poate fi schimbat o singură dată pe sezon!

7.5. Orice drepturi de conducere pot fi înlăturate de personal dacă integritatea echipei sau a competiției este în pericol.

7.6. Orice căpitan care părăsește / desființează echipa din motive imature, infantile sau care ies din furie va fi suspendat cel puțin până la sfârșitul sezonului.

8. RAPORT DE SCORE

8.1. Acesta va fi realizat în subiectul relevant al meciului și trebuie să conțină:
A. Rezultat final
B. Lineups
C. Fișier (e) REC
D. Statistici (goluri, asistențe, foi curate, obiective proprii)
E. Observații (inclusiv reclamații)

8.2. Fiecare echipă este obligată să sprijine transmiterea rezultatului prin înregistrarea fiecărui meci oficial. Pentru aceasta ar trebui să fie utilizată funcția de înregistrare a haxball.com, deoarece fișierele * .hbr de ieșire contează drept dovadă pentru rezultatul final.

8.3. Dacă nu este oferită nicio redare sau lipsește o parte importantă, meciul va fi jucat pentru a doua oară și căpitanii ambelor echipe vor primi un avertisment. Confirmarea rezultatului nu va fi luată în considerare!

9. TRANSFERURI

9.1. Există două ferestre de transfer separate:
»Începutul sezonului - Începutul celei de-a doua zile de meci
»Pauză de la mijlocul sezonului

9.2. Transferurile pot fi făcute doar în aceste intervale, cu excepția jucătorilor liberi, care se pot alătura oricând unei echipe.

9.3. Pentru a putea folosi un jucător, el trebuie să fie adăugat în echipa echipei cu cel puțin 30 de minute înainte de meci, trebuie să aibă un cont unic pe forum și trebuie să confirme transferul în subiectul echipei.

9.4. Un jucător gratuit este cineva nou la competiție sau care nu a fost inclus în nicio echipă la finalul ultimei ferestre de transfer.

9.5. Cineva care joacă pentru o echipă și îl lasă în afara ferestrei de transfer nu are voie să joace pentru o altă echipă până când nu se deschide următoarea fereastră de transfer. Nu este posibil să reintrați în aceeași echipă, trebuie să aștepte până la deschiderea următoarei ferestre de transfer.

9.6. O excepție va fi făcută pentru jucătorii care au făcut parte dintr-o echipă, dar care nu au fost folosiți în niciun meci oficial. Ei pot părăsi echipa actuală și se pot alătura unei alte persoane, beneficiind de această regulă.

9.7. O echipă înscrisă pe tot parcursul sezonului are dreptul să semneze un jucător restrâns numai dacă jucătorul în cauză a părăsit fosta sa echipă mai devreme înainte de formarea noului.

9.8. Dacă o echipă este desființată, jucătorii din echipa sa au voie să joace pentru o altă echipă.

10. REGULI SUPLIMENTARE

10.1. Vă rugăm să păstrați mesajele cât mai clare și curate posibil. Răspunsurile off-topic nu sunt permise în nicio temă oficială, în special în cele din rândul echipei și rezultatele meciului.

10.2. Nu vom tolera nicio izbucnire necontrolată, insultând alți jucători, decizii erupționale care pot afecta integritatea competiției și lipsa de seriozitate și de fair-play. Nu treceți linia dintre ironie / umor și insulte / răspunsuri agresive!

10.3. Este strict interzis să folosești macros! Jucătorii vor primi inițial un avertisment, urmat de o interdicție a ligii, iar echipa lor poate pierde meciul în mod implicit.

10.4. Membrii personalului vor penaliza eventualele abateri de la comportamentul rezonabil, chiar și cele care nu sunt definite în mod explicit în reguli. Dacă nu există altă opțiune, un jucător va fi exclus din competiție!
Trimiteți feedback
Istoric
Salvate
Comunitate
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum